sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

32 faktaa minusta, jota et välttämättä tiennyt.

Sain semmosen idean, et tekisin tämmösen 32 faktaa minusta. joita et välttämättä tiennyt. ja tässä on aika paljon outoja tapojani.

1. Aina kun lähen vaikka kotooni kouluun tai koulussa jonkin tunnin jälkeen luokasta, ni mun pitää monta kertaa kattoo, et kaikki on mukana, eikä mitään jäänyt.
2. Aina kun syön semmosia suklaamurjoa, jotka on niinkun palloja. Ni syön ne melkein aina silleen et siinä lusikassa on 7 palloa ja ne on kukan muodossa.(yks keskellä ja 6 ympärillä)
3. Aina kun meen nukkumaan, mun pitää kädellä pyyhkästä sitä sängyn reunaa tai sitä semmosta helmalakanaa, ettei siinä oo esim. mitään hämähäkkiä (koska joskus mont vuotta sitte mun sängyn helmalakanassa oli aika kivan kokonen hämis)
4. Mulle tulee tosi usein semmosia tilanteita, että musta tuntuu, kun ne olis tapahtunu aikasemmin
5. En oo koskaan syönyt Ben & Jerry'siä.
6. En tykkää vanhanajan vanilijasta, tuulihatuista, sienistä, oliiveista tai pannukakuista
7. Mulla ei oo koskaan tullu verta nenästä
8. Mua ei oo koskaan pistänyt ampiainen
9. Mun kädet kuivaa talvella toi paljon. Pakkasesta johtuen
10. Välillä jos katon jotain elokuvaa ja sit ku joku sanoo siinä jotain, ni mä alan jostain syystä toistelee sitä heti sen jälkeen monta kertaa silleen kuiskaten
11. Jos kävlen jossain kadulla ja mun edessä kävelee joku, ni mun on melkein pakko aina mennä sen ohi tai toiselle puolelle katua, ettei se vaan luule et mä seuraan sitä
12. Tai sit jos joku kävelee mun takana ni vilkuilen monta kertaa taakse(katokku vilkas mielikuvitus)
13. Aina jos vaikka iskä lähtee käyttää Tatua lenkillä ja jos sil menee vähän pidempää kun yleensä, ni alan heti aattelee, et joku karhu tai susi on tappanu sen.
14. puhun Tatulle aika usein lenkillä kaikkee sekavaa. Ja sitten jos oon jossai kyläl sen kaa lenkil ja tajuun et joku on kävelly mun takan ku puhun Tatulle ni sit oon vähä sillee joomooi.
15. Tykkään koiran varpaitten tuoksusta
16. Unohan välillä helposti asioita
17. Mulla on melkein aina aika söpöt asennot, ku oon koneella tai katon telkkaria
18. En nuku koskaan mahallani. Aina selälläni tai kyljelläni
19. Mulla on välillä aika jännät jutut. Sanni ainankin on varmaan huomannu
20. Oon aika usein myöhässä, en paljoo, mut kuitenkin. Yritän kuitenkin aina keretä oikeeseen aikaan, mut ei tunnu onnistuvan.
21. Tykkään piirtää ihmisiä mallista(kuvasta)
22. Mun lempivuodenaika on syksy
23. Rakastan kun joku piirtää mun selkään
24. Syön joskus siiskosen kauraleivän päällä ketsuppia
25. Liikuttelen iltaisin aina varpaitani, kun makaan sängyssä ja räplään puhelinta, niin että ne naksuvat.
26. Mun polvet menee aina silleen lukkoon, että mun pitää koukistaa ja suoristaa jalkaa, niin että se naksahtaa.
27. Saatan välillä tulla mustasukkaseks ihan jostain pienestä asiasta. Mutta se menee aika nopeasti ohi, enkä aina ymmärrä, miksi tulin mustasukkaseks.
28. Revin huulta, kun se on kuiva
29. En tykkää kahvista, mutta yritän opetella juomaan sitä
30. Yleensä kaikki ilmeilee peilin edessä. Miä taas aina hymyilen ja katon mun hymyy. Hymyilen eri tavalla ja silleen katon millane mun hymy on :D
31. Mun pitäs alkaa miettimään, mitä suustani päästän. En aina seiso sanojeni takana.
32. Oon aika huono keksimään näitä faktoja. Enempää en keksi :D


-Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti